Online diensten | Herhaalrecept


Herhaalmedicatie aanvragen kan op 3 manieren

1. Online bestellen op MijnGezondheid.net

Naar MijnGezondheid.net  Meer informatie 
Inloggen Mijngezondheid.net  

 De volgende afspraken kunnen alleen telefonisch worden gemaakt:
   - Spoedeisende klachten
   - Rijbewijskeuring
   - Spiraal plaatsen of verwisselen
   - Chirurgische ingreep

Indien u van de mogelijkheid gebruik wilt maken om een deel van uw dossier in te zien, zoals uitslagen van uw bloedonderzoek, kunt u uw huisarts via het portaal een bericht sturen met het verzoek uw dossier te delen. 
MijnGezondheid.net is beschikbaar voor alle patiënten van 16 jaar en ouder.

Nog geen DigiD? Vraag DigiD aan
DigiD aanvragen  

Hulp nodig? De DigiDokters van SonenBreugelVerbindt hebben een handleiding gemaakt:
Handleiding MijnGezondheid.net  


Over MijnGezondheid.net

  Voordelen MijnGezondheid.net
  Voordelen MedGemak app
Over DigiD

  Voordelen DigiD
MedGemak app

  Meer informatie en download


2. Via de receptenlijn

De receptenlijn kunt u bereiken door naar de praktijk te bellen (0499) 47 12 89 (toets 2).

Als u het bovenstaande nummer van uw huisarts belt wordt u via het keuzemenu van de telefoon verbonden met een antwoordapparaat. Luister naar de instructies en spreek na de piep uw gewenste herhaalmedicatie in. Vraag de recepten tijdig aan. Als u de medicatie ’s morgens voor 12.00 uur bestelt ligt dit de volgende werkdag na 10.00 uur klaar bij uw apotheek. 

Spreek onderstaande gegevens duidelijk in:

  • uw naam, geboortedatum en adres;
  • de naam van het medicijn, de sterkte, het gebruik en het aantal;
  • de naam van uw apotheek en of u deze zelf komt ophalen. Indien medicatie bezorgd moet worden spreek dit dan duidelijk in.

3. Telefonisch via de assistente

U kunt ook via de assistente medicatie aanvragen, tussen 8.00 en 12.00 uur. Bel hiervoor met het praktijknummer van uw huisarts.

Nieuws en mededelingen
Nieuw: aanmelden voor een afspraak is niet meer nodig
Nieuw: aanmelden voor een afspraak is niet meer nodig
Geplaatst: 7 februari 2020
Heeft u een afspraak? Dan hoeft u zich niet meer te melden aan de balie. Ook niet als u voor de praktijkondersteuner, doktersassistente of verpleegkundig specialist komt.

Lees meer
Patiëntenenquête
Patiëntenenquête
Geplaatst: 22 januari 2020
Omdat in onze praktijk de patiënt centraal staat is uw mening voor ons heel belangrijk. Wij willen u daarom vragen om onze patiëntenenquête in te vullen. Er zijn verschillende vragenlijsten over zowel de praktijk als de huisartsen persoonlijk.

Lees meer
Volgt u ons al op Facebook?
Volgt u ons al op Facebook?
Geplaatst: 12 december 2019
Om patiënten sneller te informeren bij nieuws uit de praktijk heeft Medisch Centrum de Linden sinds kort een Facebook-pagina.

Lees meer