Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Groot tekort aan persoonlijke beschermingsmiddelen
Groot tekort aan persoonlijke beschermingsmiddelen
Geplaatst: 19 maart 2020
Om iedereen, patiƫnten en zorgverleners, te beschermen zijn wij op zoek naar mondkapjes, veiligheidsbrillen, wegwerpschorten en wegwerpoveralls.

Lees meer
Informatie van huisartsen en apotheek
Informatie van huisartsen en apotheek
Geplaatst: 14 maart 2020
Beste inwoners van Son en Breugel, Wij willen alle inwoners met klem vragen de adviezen van de overheid ten harte te nemen: mijd sociale contacten en blijf thuis bij verkoudheidsklachten (zoals niezen, keelpijn, loopneus), hoesten, verhoging of koorts. Ook als u denkt dat de klachten wel meevallen. Deze klachten kunnen het begin zijn van het coronavirus.

Lees meer
Informatie rondom het coronavirus
Informatie rondom het coronavirus
Geplaatst: 12 maart 2020
Heeft u vragen over het coronavirus? Lees dan dit nieuwsbericht.

Lees meer