Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Nieuw: aanmelden voor een afspraak is niet meer nodig
Nieuw: aanmelden voor een afspraak is niet meer nodig
Geplaatst: 7 februari 2020
Heeft u een afspraak? Dan hoeft u zich niet meer te melden aan de balie. Ook niet als u voor de praktijkondersteuner, doktersassistente of verpleegkundig specialist komt.

Lees meer
Patiëntenenquête
Patiëntenenquête
Geplaatst: 22 januari 2020
Omdat in onze praktijk de patiënt centraal staat is uw mening voor ons heel belangrijk. Wij willen u daarom vragen om onze patiëntenenquête in te vullen. Er zijn verschillende vragenlijsten over zowel de praktijk als de huisartsen persoonlijk.

Lees meer
Volgt u ons al op Facebook?
Volgt u ons al op Facebook?
Geplaatst: 12 december 2019
Om patiënten sneller te informeren bij nieuws uit de praktijk heeft Medisch Centrum de Linden sinds kort een Facebook-pagina.

Lees meer