Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Eikenprocessierups
Eikenprocessierups
Geplaatst: 21 juni 2019
In Son en Breugel is veel overlast door eikenprocessierupsen. Veel mensen die in de buurt van deze processierupsen zijn geweest krijgen huiduitslag en irritatie door de brandhaartjes van de rupsen. De rupsen hebben brandharen die met het blote oog niet zichtbaar zijn. Contact met de brandharen kan klachten veroorzaken.

Lees meer
Geslaagde heraudit
Geslaagde heraudit
Geplaatst: 7 juni 2019
Onze huisartsenpraktijk is al jaren geaccrediteerd. Elk jaar komt een auditor van NHG Praktijk Accreditering (NPA) onze praktijk opnieuw toetsen. Ook dit jaar in april hebben we de audit met positief resultaat afgerond.

Lees meer
Klachten van een blaasontsteking? Bel de assistente!
Klachten van een blaasontsteking? Bel de assistente!
Geplaatst: 10 april 2019
Heeft u eerder een blaasontsteking gehad en herkent u de klachten? Dan is het niet meer altijd nodig om de urine na te laten kijken.

Lees meer