De praktijk | Kwaliteit


Onze praktijk heeft in 2008 het keurmerk van het Nederlands Huisartsen Genootschap verkregen. Om het keurmerk te behouden wordt er systematisch gewerkt aan de kwaliteitsverbetering.

Jaarlijks vindt er een herkeuring plaats conform het reglement van de NHG-Praktijkaccreditering. Ook de patiëntenwaardering is daarbij onderdeel van de beoordeling.

Nieuws en mededelingen
Nieuw: aanmelden voor een afspraak is niet meer nodig
Nieuw: aanmelden voor een afspraak is niet meer nodig
Geplaatst: 7 februari 2020
Heeft u een afspraak? Dan hoeft u zich niet meer te melden aan de balie. Ook niet als u voor de praktijkondersteuner, doktersassistente of verpleegkundig specialist komt.

Lees meer
Patiëntenenquête
Patiëntenenquête
Geplaatst: 22 januari 2020
Omdat in onze praktijk de patiënt centraal staat is uw mening voor ons heel belangrijk. Wij willen u daarom vragen om onze patiëntenenquête in te vullen. Er zijn verschillende vragenlijsten over zowel de praktijk als de huisartsen persoonlijk.

Lees meer
Volgt u ons al op Facebook?
Volgt u ons al op Facebook?
Geplaatst: 12 december 2019
Om patiënten sneller te informeren bij nieuws uit de praktijk heeft Medisch Centrum de Linden sinds kort een Facebook-pagina.

Lees meer