De praktijk | Inschrijving praktijk


Begrenzing van ons praktijkgebied
Om onze zorgtaken goed te kunnen uitvoeren heeft onze praktijk een begrensd verzorgingsgebied dat zich beperkt tot de gemeente Son en Breugel (postcodes 5691, 5692 en 5694).
De belangrijkste redenen daarvoor zijn de tijdige beschikbaarheid bij spoed en onze wens om wijkgericht samen te werken met andere zorgverleners.

Gaat u verhuizen?

Gaat u verhuizen of woont u inmiddels buiten dit praktijkgebied, dan vragen wij u een nieuwe huisarts te zoeken dichter bij u in de buurt. U kunt zich bij ons uitschrijven via onze doktersassistentes. Wij zorgen dan dat uw gegevens worden opgestuurd naar uw nieuwe huisarts.


Inschrijven
Download hier het inschrijf-/vragenformulier van Medisch Centrum de Linden en huisartsenpraktijk Rijnlaan. Dit document bevat ook een formulier waarin u kunt aangeven of u toestemming geeft voor uitwisseling van uw gegevens via het LSP. Meer informatie hierover kunt u hieronder lezen.

Het ingevulde inschrijfformulier kunt u via een beveiligde mailomgeving naar ons versturen. U kunt het formulier inscannen of er een foto van maken. Voeg alstublieft ook een kopie van uw identiteitsbewijs en verzekeringsgegevens toe. 
Klik hier voor toegang tot onze beveiligde mailomgeving. Wilt u meerdere personen inschrijven in de praktijk? Geef dan op ieder document duidelijk aan om wie het gaat.

Iedere derde maandag van de maand worden de inschrijvingen verwerkt. Hierna ontvangt u een e-mail met bevestiging en meer informatie over uw inschrijving in de praktijk. Hierna kunt u, indien gewenst, een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. 


Toestemming uitwisseling medisch gegevens via het Landelijk Schakelpunt (LSP)
De huisartsenpraktijken die in Medisch Centrum de Linden gehuisvest zijn, zijn aangesloten op een systeem (LSP) waarmee een samenvatting van uw medisch dossier kan worden ingezien door daartoe geregistreerde hulpverleners op o.a. de Centrale Huisartsenpost en bij de apotheek. 
Dit mag alleen als u daarvoor uw toestemming gegeven heeft én alleen indien er anders geen goede medische zorg verleend kan worden. 
Als gegevens worden ingezien, wordt vastgelegd wie inzage heeft gehad en wanneer. U kunt dit overzicht zelf inzien. Hier kunt u de informatiefolder downloaden.

Bij uw bezoek aan de praktijk kunt u uw toestemming regelen. De formulieren hiervoor zijn ook aan de balie en in de wachtkamers beschikbaar. 

Voor informatie kunt u verder terecht op www.volgjezorg.nl. Hier kunt u ook online toestemming geven.
Overigens kunt u uw toestemming ook weer intrekken als u zich op een later moment zou bedenken.

Nieuws en mededelingen
Doet u mee met het invullen van onze vragenlijst 'patiëntentevredenheid digitale zorg'?
Doet u mee met het invullen van onze vragenlijst 'patiëntentevredenheid digitale zorg'?
Geplaatst: 25 november 2022
Wij doen onderzoek naar de kwaliteit en bekendheid van de digitale mogelijkheden in de dienstverlening van de praktijk. Doet u mee?

Lees meer
Wij zorgen ook online
Wij zorgen ook online
Geplaatst: 26 september 2022
We willen meer tijd voor onze patiënten en onze zorg beter maken. De druk op de zorg is hoog en onze lat ook. Daarom hebben we uw hulp nodig en dat is makkelijker dan u denkt. Goede zorg is namelijk óók digitaal dichtbij.

Lees meer
De MedGemak app is vernieuwd
De MedGemak app is vernieuwd
Geplaatst: 22 juli 2022
De MedGemak app is vernieuwd! Om de nieuwe app te gebruiken dient u deze te installeren op uw telefoon of tablet.

Lees meer